Strona główna » FAQ
Nasze hity
Nasze nowości
Promocje

FAQ


FAQ
Najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów.
 
REJESTRACJA
 
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy w zakładce logowania do sklepu podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

Czy jest możliwość logowania poprzez konto Facebook i Google?
Tak, w zakładce logowania do sklepu.
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Załóż konto". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Utwórz konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Tak, można dokonywać zmian swoich danych w panelu klienta.
 
PRODUKTY
 
Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?
Tak, jeżeli produkt posiada status niedostępny, proszę o kontakt z obsługą sklepu. Jesteśmy producentem.
W jaki sposób mogę sprawdzić rozmiar noszonych przeze mnie ubrań?
Należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej na stronie sklepu.

 
ZAMÓWIENIA

Mam problem z logowaniem lub nie mogę wejść na stronę „Przejdź do kasy“. Co zrobić?
W przypadku problemów z funkcjami lub logowaniem często wystarczy usunąć pliki cookie. Poniżej znajdują się instrukcję dla poszczególnych przeglądarek. W zależności od wersji przeglądarki, opcje wybierania mogą się nieco różnić.
Usuwanie plików cookie w przeglądarce Internet Explorer:
Uruchom Internet Explorer.
Na pasku poleceń wybierz „Bezpieczeństwo“ i „Usuń historię przeglądania“
Na liście zaznacz pole „Pliki cookie“
Kliknij przycisk „Usuń“
Usuwanie plików cookies w przeglądarce Mozilla Firefox:
Uruchom przeglądarkę Mozilla Firefox.
Kliknij menu „Narzędzia“ i wybierz „Wyczyść historię przeglądania“
Wybierz dla „Okres do wyczyszczenia“ opcję „wszystko“
Kliknij strzałkę obok napisu „Szczegóły“ by rozwinąć listę.
Zaznacz element „Ciasteczka“.
Naciśnij przycisk „Wyczyść teraz“.
Jeśli po usunięciu plików cookie nadal pojawiają się problemy lub jeśli nie ma na liście Twojej wyszukiwarki, chętnie służymy pomocą. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 793 321 022
Czy obowiązuje minimalna wartość zamówienia?
Nie, minimalna wartość zamówienia nie obowiązuje.
Czy towar znajdujący się w moim koszyku jest automatycznie zarezerwowany dla mnie?
Nie, produkty są rezerwowane w momencie przejścia do procesu zakupowego. W sporadycznych przypadkach może się okazać, że mimo rezerwacji produktu zostanie on wyprzedany.
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować obsługę sklepu drogą mailową lub telefoniczną - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia wynosi 24 godziny od otrzymania wpłaty lub złożenia zamówienia (pobranie), lecz większość zamówień realizujemy natychmiast. Kurier odbiera od nas paczki do godz. 12.00
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Tak, pod warunkiem, że paczka nie została wysłana. Należy poinformować obsługę sklepu drogą mailową lub telefoniczną.
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
 
WYSYŁKA I DOSTAWA

Jaki jest czas dostarczenia paczki?
Czas dostarczenia przez firmę kurierską paczki wynosi dwa dni, lecz w większość przesyłek trafia do klientów następnego dnia. Jeżeli kurier nie doręczy paczki w deklarowanym dniu, podejmie jeszcze jedną próbę dnia następnego.
Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym w siedzibie Państwa firmy?
Tak, zamówienia można odebrać w siedzibie firmy. W koszyku jako formę dostawy należy wybrać opcję "odbiór osobisty"
Jakie są koszty dostawy paczki?
Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy. Zasady naliczania opłat przedstawione są w zakładce "Zasady wysyłki".
Czy towar może zostać wysłany pod dowolny adres?
Tak, jeśli w standardowych godzinach pracy firmy kurierskiej nie ma Cię w domu, możemy dostarczyć towar również do miejsca pracy, do sąsiadów lub do przyjaciół. Wystarczy, że podasz żądany adres dostawy w trakcie składania zamówienia.
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Tak, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia szczegułów zamówienia.
 
PŁATNOŚCI
 
Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line e- przelewem.
W jakiej walucie można dokonać płatności?
Płatności, również za zamówienia zagraniczne, można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.

 
WYMIANY I ZWROTY

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłany towar?
Pieniądze są zwracane przelewem na numer konta podany w formularzu zwrotu.
Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?
Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.
Czy jest możliwość wymiany towaru bez rozliczenia pieniężnego?
Niestety nie ma możliwości typowej wymiany. Można oczywiście dokonać zwrotu i jednocześnie złożyć nowe zamówienie.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl